keskiviikko 13. tammikuuta 2016

kaiken tämän lumituiskun keskellä



mulle tuli hyvin hyvin lämmin ja keväinen olo
ihan hassua kun lunta satoi naamalle vaakasuoraan niin mun sisällä paistoi aurinko
mä luulen, että sen sai aikaan moni onnistuminen, asian loksahtaminen kohilleen,
hyvä fiilis kaikesta tästä
ja
sisäinen kello kertoo, että kevättä ja valoa kohti ollaan menossa hurjaa vauhtia

tänään mentiin tallille normiaikaan siinä puol neljä ja vaikka keli oli mitä oli niin päivä on pidentynut ihan hurjasti siitä joulukuun pimeydestä :)





yksi todella hyvän mielen aiheuttaja on se kun meidän heppa oli tänään huomattavasti enemmän mukana meidän touhuissa, käyttätyi fiksusti ja oli kaikella tavalla ihana
ja tämä on monen tekijän summa, mutta tuntuu, että viimein on löytynyt oikea tapa, ravinto, vitamiinit yms.

















näitten kuvien myötä minä halusin jakaa muillekin tätä mun kesäisen lämmintä fiilistä
ihan näin keskelle talvea
on ihanaa kun on mitä odottaa
kevät on mun mielestä vuodenajoista parhain, kaikki on vielä alussa, mahdollisuuksia täynnä, luonto puhkeaa loistoonsa…
mutta minä kyllä jaksan odottaa ja nyt nautin kun meille on viimein tullut lunta!!
lapset pääsee pulkkamäkeen, laskettelemaan, luistelemaan…

ja vitsit että oli hienoa katsoa, kun Emma viiletti Silverin kanssa kaviot luntapöllyttäen
luulen, että heppakin tykkäs, ainakin oli tosi reipas :)

näillä mennään kohti loppuviikkoa
heippatihei

jaana

ps. eiks tää viimenen kuva oo ihana??!!
mitkä värit ja melkein tuntee iholla auringon lämmön
:) :)

6 kommenttia:

  1. Voi mitä kuvia :) Mulla tuli kans tänään jotenkin tosi keväinen olo vaikka lunta satoi koko päivän :) Naapurinkin kanssa mietittiin, että ihanaa kun on niin valoista ja siinä hymysyin autojamme puhdisteltiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllähän näissä kuvissa on lupaus kesästä :) niin eiks oo hassua miten sitä jotenkin sisällään tietää mikä vuodenaika on menossa…
      tosin sitä autoa on kyllä saanut rapsutella :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. ja on muuten ihana kakku muutenkin..tais olla myös valkosuklaata mukana :)

      Poista
  3. Hei!
    Voi mikä onni, että eksyin tänään blogiisi. Tykästyin kirjoituksiisi, tarinoihisi ja kauniiseen ja persoonalliseen kotiinne. Paremmalla ajalla luen vielä pidemmälle. Ja huomasin tänään saman, kevät on jo edennyt :-). Ihanaa kevään odotusta!
    T. Heli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mutta tosi kiva kun löysit meidän tuvalle..tervetuloa, lähetän sulle virtuaali kaffet tulemaan :)
      Samoin sinulle Heli!

      Poista