tiistai 25. lokakuuta 2016

Comptoir de Famille istuin tyynyt


Minä olen jo monta vuotta Rakastanut Suuresti
Ranskalaista Comptoir de Famille sisustus/huonekalu sarjaa.
Meillä on niiden tuotteita aikas paljon,
takana näkyvä pöytäkin kuuluu heidän sarjaan.

Nyt Hangossa käydessä kävin taas paikallisessa valokuvaamoliikkeessä,
heillä on myös hyvin laadukas kokonaisuus tätä sarjaa edustettuna.
Kauhukseni kuulin, että Comptoir de Famille on ajettu konkurssiin :(

Oi voi ja vielä kerran voi!!
 


Tokihan minun piti vielä jotain hankkia, kun niitä vielä saa!
Sangen pätevä syy :)

Ostin talon kaikki kolme istuin tyynyä.
Olisin tietty halunnut kaikkiin tuoleihin, mutta olen onnellinen näistä kolmestakin.

Ylä kuvassa yritin kuvata sitä miten hyvin kuitenkin sopii vaikka osassa on vanhat päälliset...eihän siitä mitään tule kun meidän perheen linssilude Remu on joka kuvassa kieli pitkällä :)

 








Täytyy vielä googlettaa jos jossain päin Suomea näitä tuotteita myytäisiin.
Jotain olen löytänyt Tori.fi kautta myös.
Toivottavasti joku lähtisi siellä jatkamaan heidän ihanien tuotteiden myyntiä ja tekemistä.
Nämä tuotteet ovat kuin tehdyt tällaiseen maalaistupaan :) 


Täällä odotellaan lumimyrskyä
tais olla narrausta koko myräkkä näille leveysasteille
:)


terkkusin
jaana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti