keskiviikko 21. maaliskuuta 2018

Ihana Jutta Gustafsberg, perhekotien liittopäivät ja asentohuimaus









Ammatillisten Perhekotien Liittopäiviä vietettiin kauniissa Turussa, Aurajoen rannalla Radisson Marina hotellissa.
Lähes kolme päivää tiukkaa palaveria, kokousta ja yhdessä oloa sekä ihan parasta vertaistukea!

Meidän alue järjesti nämä tämänvuotiset liittopäivät ja halusimme kutsua sinne pitämään esitystä meille hyvinvoinnista, jaksamisesta...
Ihanan valovoimaisen Jutta Gustafsbergin.
Hän on kyllä ihana ihminen, hyväntuulinen, aurinkoinen ja hänen esiintymistapa on todella mukaansatempaava. Häntä olisi kuunnellut vaikka koko päivän!
Tiukalla aikataululla vedetty kaksituntinen sisälsi hyvin paljon asiaa juurikin jaksamiseen liittyen, omasta hyvinvoinnista huolehtimisesta, johtajuudesta yms.

Mielenkiintoista!!

Minulle tärkeimpänä jäi mieleen tämä:

Elämän jana
Elämä on jana, missä on alku ja loppu, sinä olet jossakin kohtaa menossa tällä janalla.
Kun katsot janaa taaksepäin, ne ovat asioita, mihin et voi enää vaikuttaa ja taakse jääneen elämän jo tiedät.
Loppu elämä on edessä päin.
Älä siirrä asioita tulevaisuuteen----elämä voi loppua milloin tahansa
Alä elä mutku / sitku elämää
Älä tuo mennyttä taakkaa tähän hetkeen
Opi elämään juuri tässä hetkessä tuhlaamatta aikaa tulevien murehtimiseen

<3






Tämä keilaus kuva liittyy paljonkin minulta hoidettuun asentohuimaukseen!
Olen toki keilannut ennenkin...keikkuen, keinuen ja ollut yleensä huonovointinen sen jälkeen.
Nyt kun tämä huimaus on saatu minulta poistettua
(tästä olen kertonut aiemmissa postauksissa)
niin 
pystyn kaikenlaiseen toimintaan ihan kuin muutkin ihmiset, kuten tähän keilakisaan!!

Oli ihan mahtavaa huomata, kuinka pystyin kävelemään koko eilisen illan korkokengillä.
Ilman keinahtelua..keinuntaa ja ilman sitä, että seuraavana päivänä oli niska ihan jumissa johtuen siitä, että olin yrittänyt pitää pään paikallaan ettei tulisi huimausta!

Ja Ei Ole Ollut Migreeniä!!

Ihana on Elää Isolla E:llä!!












Tähän loppuun vielä Jutan hyvä vinkki:

Kiitollisuus harjoitus - päiväkirja

Mieti illalla ennen nukahtamista 10 asiaa, mistä olet ollut päivän aikana kiitollinen.
Voit laskea nämä jopa sormilla, niin ne konkretisoituvat sinulle.
Tulet huomaamaan, kun teet tätä viikko toisensa perään, että alun isot kiitollisuuden aiheet pienenevät kokoajan.
Lopuksi pystyt ajattelemaan hyvinkin pieniä, mutta niin tärkeitä kiitollisuuden aiheita kuten:
olen kohdannut ihanan ihmisen
minulle on hymyilty kassajonossa
auto pysähtyi suojatien eteen
kuulin kissan kehräyksen
<3


Minun kiitollisuuden aiheet ovat tänä iltana
Saan olla kutakuinkin terve
Olen saanut elämääni uuden ihmisen
Olen saanut apua ja tukea tältä henkilöltä
Olen voinut auttaa muita


Halein

jaana

3 kommenttia:

  1. Onnellinen ja iloinen puolestasi <3 Ihanaa kesää!

    t. Satu

    VastaaPoista
  2. Olipa hienoa kuulla, mitä sinulle kuuluu!

    VastaaPoista