maanantai 2. toukokuuta 2011

Toukokuu alkoi hyvin koleissa merkeissä. 
Aurinko paistaa, mutta tuuli on jäätävä..hrrrrr..
Toivottavasti nopeasti lämpenee ja äitienpäivänä saadaan nauttia lämmöstä ja herkuista ulkosalla.




Olen tässä tuhissut ja puhissut meidän ulko eteisessä, kun en saa sitä mieleisekseni.
Varsinkin kun se on myös koirien ja kissojen valtakuntaa.
Ihailen eri blogeissa kaikkia kauniita kuisteja korituoleineen ja pöytineen.
Tässäkin oli sellaiset ennen remonttia, silloin tehtiin paljon tarvittua säilytystilaa penkkien alle yms.
Tähän on vaikea sijoittaa mitään tuoliryhmää, ja mieskään ei asiasta ole innostunut..mutta kun on sellainen fiilis, että Tahtoo :))




Eipä taida meidän tuvassa olla montakaan huonekalua, mitä en olisi jossain kohtaa pyöräyttänyt eteisessä kääntymässä ja taas vienyt pois.
Mutta mulla on sellainen kutina, että mä kohta keksin mikä se juttu on..
tai keksiskö joku muu sen mulle?!




Näiden mietteiden kanssa jatkan puuhastelua sisätiloissa.
Ulkohommat saa vielä odottaa jotta olen varmasti toipunut tästä kaameasta räk..eiku flunssasta :)


terkuin

jaana

12 kommenttia:

  1. Teillä on ihana hirsiseinä..:)
    Jään odottamaan mitä oikein keksit...:))

    VastaaPoista
  2. Ihana löytää aina uusi kivoja blogeja miljoonien seasta. Onpas teillä kaunis koti <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille :))
    ..juu mietintä myssy käy kuumana :)

    VastaaPoista
  4. :)) Meillä on kuistilla se korituoli. Ei siinä istu kukaan koskaan. Kuistilla on aina joko liina kuuma tai liian kylmä. Minä ottaisin kiljuen siihen säilytyslaatikoita :DD

    VastaaPoista
  5. Minäkin olisin ikionnellinen, jos meillä olisi tuollainen kuisti!
    Kaunista ja raikasta sisustusta on teillä joka huoneessa, tykkään! Aurinkoista toukokuuta!

    VastaaPoista
  6. Ihana tuo kehystetty hirsiseinä!

    VastaaPoista
  7. Voi Katja, niin mun mieski sanoo, että kukas siinä ny istuis..mut mut kun mä istun siinä kiikkustuolissakin :))
    Tosin meidän kuistilla on aikas kivan lämmintä kun laitettiin lattialämmitys sillon rempan yhtyedessä ja kesällä voi avata isot ovet..Ja en mä niitä säilytyslaatikoita kyllä poiskaan antais :)
    Kiitos Eevirenina ja Liisa :)

    VastaaPoista
  8. juu, mä tiedän, osta multa tuolit, olis kaupan ja sopis sun kukkamaailmaan hyvin ☺☺

    no vitsi vitsi -vaikka kaupan ne onkin ☺

    mä vaan haaveilen, että oli kuistia ja pihaa ja yläkertaa ja kellaria ja ja ja ....vaan kun siivota pitää, niin olen taas kovasti onnellinen näistä 58neliöstä ☺

    VastaaPoista
  9. Jäänpäs odottamaan mitä siihen keksit:-)
    Oikein mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
  10. Huomenta =)
    Ihanan kodikkaita kuvia <3 Minä myös pakerran eteisen kimpussa ,taitaa olla sellainen ikuisuusprojekti...en saa mieleiseksi sitten millään...lapsetkin taitaa kasvaa aikuisiksi ennemmin kuin eteinen on toimiva...
    Iloa päivääsi <3

    VastaaPoista
  11. " Onpa ihanaa! ", oli ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleeni tänne klikattuani. :)

    VastaaPoista
  12. Pepi..ne sun tuolit on ihkut..mutta meidän ruokapöydän ympärillä on tuoleja 9+vanha soffa :))
    Arja..hih..sitä minäkin täällä odotan :) ja kiitos samoin!
    Nina Kiitos Kiitos!! no niin on samanmoinen projekti täälläkin, meillä ehkä jo toimiva, mutta kun ne korituolit puuttuu :))
    Norppa..Kaunis Kiitos!!

    VastaaPoista