lauantai 12. syyskuuta 2015

Meidän viikon "vanha" RakkausPakkaus ;)



Tuntuu hullulta, että siitä on vasta viikko kun Silver tuli meille!
Viime lauantaina poika haettiin...

Nyt on kotiutunut todella hienosti.
Ruoka maistuu, tavat on asettuneet kohdilleen, poika on tyytyväinen elämäänsä :)
Ja niin on mamma, Emma ja koko perhe
<3




Emma pitää vauhtia yllä, tutuksi alkavat tulla toisillensa ja yhteinen sävel löytyä.
Valmennusta on pari kertaa viikossa samalla tallilla, muuten mennään itsekseen..
ratsuttaja menee ainakin yhden päivän viikossa, joten Emmakin saa vapaa-aikaa...
tosin tuntuu kyllä jaksavan :)





 Tässä minä olen sitten ensimmäisessä pesussa...
Letkusta en tykännyt yhtään, meni karkailuksi...
Sientäkin aluksi vierastin, meni lisää karkailuksi...
Tarvittiin kaksi viisasta naista ja heidän rautaiset hermot :)
minä ja Emma oltiin tässä tilanteessa ihan vapaamatkustajia ;)
Hyvä Niin!! 
Sen verran poika kokeili ja kokeili ja kokeili...
Kunnes rauhoittui ja alkoi nauttia, tässä ollaan siinä nautintavaiheessa jo :)

Lopuksi oli niin kivaa, että meinas alahuuli tippua kokonaan :D

On tämä aikas hauskaa kuulkaas tämä amatöörien hepan omistaminen...
On On 
uskokoon ken haluaa
minä ainakin uskon
:)

lauantai-iltaa itsekullekin
jaana

1 kommentti:

  1. Voi miten kaunis eläin! En ole koskaan ratsastanut. Ei ole tullut vaan tilaisuutta. Jotenkin luulen, että se olisi voinut olla minun juttuni. Luonto, ulkoilma ja eläimet. Niistähän minä nautin...

    VastaaPoista