lauantai 29. lokakuuta 2016

Väriä kerrakseen ja possujuna efekti


Nyt on semmonen väri pläjäys että voipi alkaa heikottaan.
Mulle niin rakas punainen toistuu ja toistuu vuodesta ja huoneesta toiseen.
Tämä meidän pieni välihuone se vasta punainen onkin ja mielestäni tännekin sopii vallan mainiosti nämä  vihreät sametti verhot.
 



Ja possujuna efekti tulee ihan vaan siitä, että kun siirrät yhden jutun
(lue huoneen), niin sen jälkeen täytyy siirtää vielä kolme huonetta lisää...
Näin ainakin meillä käy lähes joka kerta.
Nyt neito 13v halus ehdottomasti alakertaan takkahuoneeseen asustamaan.
Hänen huoneeseen sitten vaihtoi neito 18v.

Ja kun takkahuoneessa oli iso juoksumatto, se piti saada jonnekin..
No sille löytyi väliaikainen sijoituspaikka meidän toimistosta, joka on alakerrassa.
Ja se taas johti siihen, että mun työpöytä täytyi siirtää tähän punaiseen välihuoneeseen.
Minkä johdosta vanha puusoffa pitis siirtää hassusti vinottain, jotta mun työpöytä mahtuis samaan huoneeseen.
Sen voin kuvata joku toinen päivä, kun on vähän vielä vaiheessa :)

 


Ja tämä myllerrys sai alkunsa siitä, kun minä keksin, että haluan meille oman 
"sviitin" yläkerran päätyyn.
Saisin vihdoin oman kylppärin minne voisin rauhassa ripotella kaikki meikkini,
ym härpäkkeet.
Sinne tulisi myös meille toinen makkari/vierashuone.
Olis niin herkkua päästä välillä omaan rauhaan, jonne ei kaikki äänet kuuluisi.
Tosin, emme voi siirtyä sinne nukkumaan, koska pikkumiehet ovat alakerrassa
ja tätä huushollia ei voi jättää valvomatta yö aikaan :)
Että tämmöisiä haaveita..
Ja jotta haaveet kävisivät toteen ja miehellä ei olisi enään yhtään mahdollisuutta
esittää yhtään eriävää mielipidettä asiasta, niin minä olen pistänyt hommat haisemaan.
Eli ensiksi täytyi raivata se pääty vapaaksi....
 





Näin se on tämäkin viikko saatu taas päätökseen.
Kaikenlaista on mahtunut, 
ihan positiivinen mieli ja sillä on hyvä jatkaa seuraavaan viikkoon 

Mukavaa lauantai-iltaa teille kaikille!

jaana

3 kommenttia: