tiistai 9. tammikuuta 2018

Uusi Väri Hiuksissa



Minulla oli tänään aika kampaajalle. Käyn yleensä Turussa Butik kampaamossa. Nyt siellä minua odotti minulle ihan uusi tuttavuus, Emma kampaaja. Valloittava nuori neito :)

Ensin ajattelin vaan, että ihan juuriväri ja siinä se on.
Hän rohkeasti ehdotti, että voisi hiukan viilentää sävyä..ihanaa, että lähti ehdottomaan ja minä tartuin tilaisuuteen!
Nyt olen niin tyytyväinen hiusten sävyyn. Siihen laitettiin myös pesun yhteydessä syvähoito joka auttaa hiuksia kestämään värikäsittelyä ja rakentaa vaurioitunutta hiusta. 
Arvatkaa vaan muistanko mistä hoidosta oli kyse..no en, mutta hyvää varmasti teki!

Hän vielä lopuksi sai vapaat kädet kuivatteluun, ja tässä upea lopputulos ihan harjalla ja föönillä..tosin välillä hiuksissa oli rullattuna kolmekin harjaa :) minulle ihan käsittämätön tulos, koska itse en osaa tehdä hiuksilleni kuin kuivata.

Ostin sieltä myös sellaisen juureen laitettavan botox tuotteen, joka nostattaa hius juurta ennen kuivausta. 

Muutenkin tuli törsättyä. Sanna kosmetologi värjäsi kulmani..yleensä annan tehdä tämän kampaamo käynnin yhteydessä, on niin kiva kun on hetken aikaa kulmat ;)
Hankin sieltä myös pari muuta tuotetta, niistä voisin tehdä ihan oman postauksen, kun olen tutustunut niihin hieman paremmin.

No, mitäs pidätte?
Minä ainakin tykkään ihan valtavasti!




Nyt ihanan elokuvan katseluun loppuillaksi..Talo Toscanassa <3

jaana

2 kommenttia:

  1. Toscanassa vietettiin ilta täälläkin :-)
    Tosi jännää, en ole kuvitellut sinua vaaleatukkaisena ollenkaan! Varmaan kaikki nämä vuodet, kun olen blogiasi lukenut, olet ollut niin tumma, että olin ajatellut sinun olevan luonnostaan tumma. Vaaleat Marilyn-kiharat ovat aivan ihanat! Sanotaan, että vaalea tukka nuorentaa. Olet niin kaunis nainen molemmissa väreissä, etten osaa sanoa, kumpi olisi parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana leffa <3
      Oi kaunis kiitos :)
      tämä nykyinen väri on kyllä niin ihana..en tosin osaa itse näin kihartaa hiuksia, mutta ihana kun joskus saa kunnon kampauksen :)

      Poista