sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

Asentohuimaus, hevosia ja aurinkoa




Ihana ihana aurinko!!
Vaikka on ollut napakkaa pakkasta navakkaa pohjoistuulta, niin aurinko on hellinyt meitä lähes jokaisena päivänä!!
Kevät saa räystäät laulamaan ja lumet sulamaan...ihanaa!!


Mitä tulee asentohuimaukseen ja migreeniin.
Niistä tein edellisen postauksen ja on ollut mielenkiintoista huomata, että lukijoita on ollut todella paljon! Eli asia on koskettanut jollakin tavalla..
Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia erilaisista hoidoista, manöövereistä jne,
jos täällä on tästä vaivasta kärsiviä. 
Ja miten / mistä olette saaneet apua tähän?

Itselläni tilanne oli todella hyvä vielä eilen lauantaina.
Perjantain ison palaverin jälkeen huomasin pientä keinahtelua pään sisällä..
en kiinnittänyt siihen sen erityisemmin huomiota.

Eilen olin neitojen kanssa kauppakeskus Myllyssä ja siellä oli tavallinen hulina kun oli Myllytys käynnissä  ( en olis ehkä mennyt jos olisin tiennyt) ;)
Siellä tuli jo hieman tuntemuksia...mutta ei pahasti ja ei tullut perinteistä ostari migreeniä!!

Siellä oli myös herra Redrama esiintymässä :D






Tänään heräsin siihen, kun sänky hieman keinahti päässäni ja huomasin alkava migreenin hiipivän niskasta kohti päätä.
Hetken ajattelin jo kaikkea mahdollista ikävää ja tulipa huulilta muutama ruma sanakin ;)

Sain kuitenkin jeesiä tästä facen asentohuimaus ryhmästä ja tietysti Fysioterapeutti Markolta!

Nyt palaan hieman taaksepäin...teen kiltisti manööverit ja tsekkailen tilannetta.

Tilanne ei ole paha, ei ollenkaan...mutta muutaman hyvän päivän jälkeen, on vaikea ottaa vastaan takapakkia...vaikka tiesin kyllä että ei 18-vuoden tilannetta viikossa korjata!!

Että näin tällä erää :)

Ja elämä jatkuu joka tapauksessa. Tilanteita tulee ja menee,
minun pää pysyy mukana niinkuin on pysynyt ennenkin :)
Hieman täytyy vain asentaa ajatukset oikeisiin mittasuhteisiin ja porskuttaa eteenpäin!!





Joten
.....

Kuvassa mun ihanat murut 
<3
Emma ja Luzak
Lähdössä Saloon este kisoihin.
Minä olen kotona tämän sekalaisen katraan kanssa jänskättämässä.
Hieman harmittaa kun en ole itse paikalla, mutta onneksi iskä on kuskina ja valmentajakin tulee paikalle antamaan ohjeita ja tukea.
Tänään heidän pitäisi hypätä kisoissa ensimmäistä kertaa 110cm!!!
Hui, on ehkä hyväkin, että olen kotona :D





Niimpä
....

Tämän lempeän, rakastavan, katseen haluan myös osaksi sinun päivääsi
<3

Olkoon tämä sunnuntai hyvä päivä meille jokaiselle
Pysähdytään pienten ihmeiden äärelle
Katsotaan lempeydellä ja rakkaudella toista ihmistä

( meidän 18-v laina poika kysyy useasti..äiti miksi katsot minua noin...kerron, että se on rakastava ja hyväksyvä katse...hänen ilme on kertoo  minulle sen, että silloin olen pystynyt koskettamaan myös hänen sisintään, ilo joka näkyy sillä hetkellä hänen silmistä riittää minulle pitkäksi aikaa )


Halauksin

jaana

8 kommenttia:

  1. Minulla ei - onneksi - ole kokemusta migreenistä, mutta selvästi todella viheliäs vaiva. Toivottavasti saat sen pian hallintaan, ettei se enää ole liiallisena riesanasi. Onneksi sinulla on noita onnenaiheita siinä ympärillä. Sydän ihan liikahtaa, kun kerrot tuosta lainapojan katseesta ja sanoistasi hänelle. Niin tärkeät hänelle.

    Talonne on aivan upea. Mielettömän kaunis. Mielelläni näkisin siitä useampiakin kuvia ulkoa päin kuvattuna hankien keskellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sanoistasi <3
      täytyypä hiukan kuvailla taloa myös ulkoa...tosin hanget alkavat olla historiaa :)

      Poista
  2. Täällä yksi päänsärky-vaivainen lisää, ikävä vaiva!! Talonne on kyllä kaunis, kiva nähdä mitä muutoksia saat sisällä aikaan. Suloinen heppa, katse lumoaa taatusti jokaisen 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi niin on ikävä...tosin minulla 9 päivä menossa ilman migreeniä!!

      Poista
  3. Tsemppiä toivottelen Sinulle!

    VastaaPoista